wtorek, 25 czerwca 2013

Moje dzisiejsze paznokcie- neonowy róż Quiz, Safari

Cześć!

Dzisiaj  moje paznokcie biją po oczach neonowym różem i jeśli lubicie takie właśnie kolory to zapraszam do oglądania:






Od razu mówię, że zdjęcia nie oddały w pełni koloru, na żywo jest on znacznie bardziej neonowy, intensywny.

Co pisze producent:
Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Cena: 3zł / 12ml

Moja opinia:
Powiem Wam tak, jak na taką cenę to to jest dla mnie fenomen wśród lakierów,
kryje po pierwszej warstwie, u mnie utrzymuje się ok. 5 dni, bez żadnej bazy,
kosztuje grosze w stosunku do jakości i ma piękny wybór kolorów.
Co mogę powiedzieć więcej? Nic, tylko kupować!

Macie jakieś lakiery Safari? Jak się u Was sprawdzają :)?

Pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz