poniedziałek, 10 czerwca 2013

Bourjois, Healthy Mix i HAKURO h50s, czyli mój ulubiony podkład i czym go nakładam.

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym najważniejszego dla mnie kosmetyku, którego używam codziennie i, który sprawia, że moja cera i cały makijaż na niego nałożony wygląda dobrze.

Jest to oczywiście mój podkład, czyli Healthy Mix od Bourjois. Zanim przejdę do recenzji muszę Wam powiedzieć, że w swoim życiu przetestowałam mnóstwo podkładów, zawsze kiedy mam ochotę na zmianę idę do drogerii bez makijażu i testuje podkłady w sklepie, oczywiście nie daje mi to pełnego obrazu, ale chodzi mi głównie o dobry dobór koloru, ocenę krycia i ogólnego wyglądu kosmetyku na mojej twarzy.
Zazwyczaj wybieram podkłady nie droższe, niż 40 zł. Regularna cena mojego ulubieńca to 60 zł, jednak przy ostatniej wizycie w drogerii był przeceniony na ok. 40 zł, więc postanowiłam go wypróbować. To był strzał w dziesiątkę, dziś zużyłam jedno całe opakowanie, jestem w trakcie drugiego, a na półce czekają na mnie jeszcze dwa w zapasie, kupione przy okazji ostatniej promocji w Rossmanie za 36zł każdy. 

Przejdźmy do recenzji Bourjois Healthy Mix, tak prezentują się moje podkłady(to są te, których jeszcze nie używałam, jeden to 51- kolor, który używam kiedy nie jestem opalona i 53- kupiony na lato)





Tak prezentują się na dłoni:




Co pisze producent:

Podkład Healthy Mix idzie jeszcze dalej : 
- 70% więcej blasku*, 
- rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin**. 
Dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców:
- morela - zapewnia blask,
- melon - zapewnia nawilżanie,
- jabłko - przedłuża młodość skóry.
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin***.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera.
Skuteczność zaakceptowana przez konsumentki****:
- cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet,
- cera jest rozświetlona : 79% respondentek,
- nie podrażnia, testowany dermatologicznie,
- nie zatyka porów.
* Test naukowy przeprowadzono na 21 kobietach.
**Test skuteczności na 30-stu kobietach. Najlepszy rezultat uzyskany na 10-ciu ochotniczkach.
*** Test instrumentalny na 10-ciu osobach
**** Test użytkowy podczas 3 tygodni na 19-stu kobietach
Dostępne 6 odcieni.

Cena: ok. 50zł / 30ml

Moja opinia:

Jak widzicie mam nową wersję, tej starszej nie zdążyłam wypróbować, a słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, również mówiących, ze była ona lepsza od tej nowej. Ja jednak nie mam porównania, ale śmiało mogę stwierdzić, że podkład, który posiadam jest moim ulubieńcem.
Jak wspominałam Wam w poście dotyczącym mojej pielęgnacji, mam cerę mieszaną, tłustą, ale skłonną do przesuszeń. Wcześniej używałam podkładów matujących, inne wydawały mi się nieodpowiednie dla mojej cery. Jednak po dość nieprzyjemnej przygodzie z jednym podkładem matującym, który strasznie przesuszył moją cerę, sięgnęłam po nawilżająco- rozświetlający Healthy Mix. Pierwszym ogromnym dla mnie plusem jest duży wybór odcieni, ja oczywiście wybrałam ten najjaśniejszy, ponieważ jestem dosyć blada. To, co podoba mi się w tym odcieniu to to, że nie zawiera różowych pigmentów, kolor idzie bardziej w kierunku beżu, żółci, a przy mojej cerze, która mocno się czerwieni, jest to dobry wybór- kolor nie uwydatnia dodatkowo moich problemów. Drugim plusem jest zapach podkładu, świeży, kwiatowo- owocowy, aż przyjemnie się nim malować :). Jeśli chodzi o krycie, to ku mojemu zaskoczeniu jest naprawdę dobre, może nie przykryje naprawdę dużych zmian, ale przecież od tego jest korektor. Podkład świetnie ujednolica koloryt cery, wyglądamy zdrowo i promiennie. Konsystencja Healthy Mix również mi odpowiada, nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, w sam raz. Na wizażu widziałam dużo negatywnych opinii, mówiących, że podkład nadaje się tylko do cery bez żadnych niedoskonałości, działa raczej jak krem koloryzujący, a jego trwałość jest naprawdę kiepska. Czy my na pewno używałyśmy tego samego podkładu? Krycie jest dobre, a moja cera ma sporo niedoskonałości, trwałość też na plus, u mnie podkład przypudrowany trzyma się prawie cały dzień. W ciągu dnia trzeba go przypudrować, ale dla mnie to nie problem. Pod koniec dnia zaczyna znikać z twarzy, ale to jak większość podkładów na tłustej cerze.
Bardzo, bardzo polecam, zwłaszcza, że na Bourjois często są promocje, może ten podkład stanie się też Waszym ulubieńcem?

Teraz krótko o tym czym podkład nakładam, mowa o pędzlu HAKURO H50S:

(wybaczcie, że jest brudny- dzisiaj go używałam)


Co pisze producent:

Gęste włosie, bardzo miłe w dotyku.
Pędzel H50S to mała wersja pędzla H50. Pędzel idealny do bardzo dokładnego nakładania podkładów o płynnej konsystencji, różów w kremie. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu.
Polecamy stosować pędzle H50 oraz H50S jednocześnie. Większym pędzlem o numerze H50 nałożyć podkład na całą twarz, natomiast mniejszym pędzlem o numerze H50S `wykończyć` makijaż, nakładając podkład w trudno dostępne obszary twarzy (np. skrzydełka nosa, okolice oczu).
Nakładanie podkładu o płynnej konsystencji: przed użyciem spryskaj pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. Wyciśnij odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie `mocząc` pędzel w podkładzie nanieś kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadź podkład na twarzy, aż do uzyskania naturalnego efektu. 

Cena: 26zł

Moja opinia:
Pędzel kupiłam pod wpływem bardzo pozytywnych opinii na wizażu i nie zawiodłam się! Zgadzam się ze wszystkimi dobrymi słowami na jego temat i z opinią producenta.
Pędzel jest bardzo miły w dotyku, ma się ochotę cały czas smyrać nim po twarzy, makijaż z nim stał się przyjemnością. Dodatkowo dzięki niemu zużywam o wiele mniej podkładu, niż kiedy rozprowadzałam go palcami. Wcześniej ok. 3 pompek, a teraz- tylko jedną, to mówi samo za siebie.
Nie będę się więcej rozpisywać, nie wyobrażam już sobie makijażu bez użycia tego pędzla.

Jeżeli chcecie kupić coś z wymienionych przeze mnie produktów, a wciąż się wahacie, to mam nadzieję, że moja recenzja w czymś Wam pomoże.

Pozdrawiam :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz