piątek, 21 czerwca 2013

Moja szminka na co dzień, czyli Rimmel, Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss nr 101

Cześć!

Dzisiaj trochę o najczęściej używanej przeze mnie szmince.

Szminkami zainteresowałam się stosunkowo niedawno, na początku nie mogłam się przyzwyczaić do koloru na ustach, teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez niego.
Do zakupu pierwszej szminki przymierzałam się dosyć długo, chodziłam do Rossmana z zapasem chusteczek i testowałam różne kolory. Wcześniej przeglądałam różne blogi, widziałam, że szminki z serii Kate Moss cieszą się dosyć dużą popularnością i to właśnie na nich postanowiłam skoncentrować się najbardziej. Próbowałam, próbowałam, aż w końcu wybór padł na nr 101, na początku miałam pełno obaw czy nie wyglądam DZIWNIE, ale teraz jestem pewna, że to był dobry wybór. O zaletach za chwilę, najpierw zdjęcia(wybaczcie, że tak bez zakrętki, ale gdzieś mi się zapodziała) :):





(usta bez niczego)

(i ze szminką, kolor w rzeczywistości jest trochę bardziej intensywny)


Co pisze producent:

Kultowa szminka Lasting Finish w matowej odsłonie!
Ekskluzywna przyjemność aplikacji. Formuła wzbogacona pyłem rubinowym, który nadaje kolorowi głębię i intensywność oraz zapewnia matowe wykończenie przez cały dzień.
Poczuj dotyk aksamitu!
W Polce dostępna w odcieniach 101, 102, 103, 104, 105.

Cena: 19zł / 4g

Moja opinia:

Zdjęcia nie oddają w pełni koloru, to róż z delikatną domieszką fioletu, mi ten kolor bardzo odpowiada, 
 używam go na co dzień. Szminka ma matowe wykończenie, ładnie prezentuje się na zadbanych ustach, w innym przypadku może podkreślać suche skórki, ale taki urok matowych pomadek.
Jeżeli chodzi o trwałość to jest niezła, nie przetrwa starcia z jedzeniem, ale bez tego utrzymuje się na ustach jakieś 3 godziny, potem ją poprawiam, ale nie stanowi to dla mnie większego problemu, nie wymagam od niej trwałości jak przy lip tintach.
Podsumowując, bardzo fajna szminka w przystępnej cenie, w Rossmanie często są promocje, w  Super Pharm jest teraz -20% na cały asortyment marki Rimmel, także polecam wypróbować :).

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz