piątek, 7 czerwca 2013

Dzisiejsze paznokcie, czyli Wibo nr 482

Cześć!

W tym poście chciałabym pokazać Wam moje dzisiejsze paznokcie, zdjęcia zrobione od razu po pomalowaniu, nie są super staranne, przyznaję. Następnym razem bardziej się przyłożę :).

Lakier to Wibo nr 482, bardzo ładny granatowy kolor, na zdjęciach wygląda na jaśniejszy, a prezentuje się tak: 

Na paznokciach(zdjęcie bez lampy):




i z lampą:



Jak widzicie są prześwity, mimo nałożenia 3 warstw lakieru. Wydaje mi się na żywo wygląda to lepiej, aczkolwiek krycie jest kiepskie. Pędzelek jest wąski, precyzyjny, mi osobiście takie odpowiadają. Przy pierwszej warstwie lakier się maże, robi smugi, mam co do niego mieszane uczucia.
Mimo wszystko kolor mi się podoba, cena nie jest wysoka, coś ok. 6 zł, więc jeśli lubicie takie kolory to możecie wypróbować :).
Co Wy o nim sądzicie?

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz