wtorek, 25 czerwca 2013

Astor, Heidi Color Last VIP Lipstick Collection 003 CHEEKY

Cześć!

Dzisiaj post na temat szminki Astora sygnowanej imieniem Heidi, którą nabyłam przy okazji -40% promocji w Rossmanie. Wcześniej parę razy chodziłam do drogerii i testowałam ją na swoich ustach, jednak ciągle nie byłam przekonana czy tak intensywny kolor mi pasuje, jednak w niższej cenie skusiłam się na nią od razu i nie żałuję swojego wyboru, zobaczcie jak prezentuje się na ustach:








Co pisze producent:

Kolekcja szminek Heidi Color Last VIP to 5 trwałych, intensywnych kolorów odzwierciedlających najnowsze trendy, Odcienie zostały zaprojektowane osobiście przez Heidi i potrafią wydobyć najwspanialsze cechy kobiety.

Cena: 28zł / 30ml
Ja kupiłam za ok. 17 zł

Moja opinia:
Pierwsza i najważniejsza zaleta to kolor, piękny, intensywny, wręcz neonowy koral, idealny na lato, świetnie wygląda zarówno do opalonej skóry, jak i do takiej zupełnie naturalnej. Myślę, że mi pasuje, a co za tym idzie, podobnie powinien się sprawdzić u osób o podobnym typie urody.
Raz malowała się nią moja koleżanka, blondynka o bardzo jasnej cerze, jej również ten kolor pasował.
Szminka nie wysusza ust, utrzymuję się na nich dosyć długo, ale nie przetrwa starcia z jedzeniem czy piciem, może się trochę nierównomiernie ścierać, ale nie jest źle, wymaga poprawek co jakiś czas.
Ja ją polecam, zwłaszcza po promocyjnej cenie :).

Pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz